Hello Friend,

If this is your first visit to SoSuave, I would advise you to START HERE.

It will be the most efficient use of your time.

And you will learn everything you need to know to become a huge success with women.

Thank you for visiting and have a great day!

would you sleep with woman infected with covid if you were desperate

Terminus

Don Juan
Joined
Feb 23, 2020
Messages
20
Reaction score
19
Age
24
actually every country lacked tests and the death rates from corona virus are much higher than they report. by comparing total deaths of same month in italy in 2019 and 2020, the numbers are about 5x higher than what they report on sites related to coronavirus

in other words they lacked tests or tests didnt work or they didnt have time under pressure to classify patient death correctly. also many of them died just to be discovered days/weeks later.
If they didn't have the means to test people that where dying, then they couldn't test people who where infected and weren't showing symptoms, and there is way more asymptomatic people than people that went to the hospital and weren't tested properly.

So your argument is valid but it also means that countless people have not been checked and weren't sick, and this reduces the death rate.
 

BackInTheGame78

Master Don Juan
Joined
Sep 10, 2014
Messages
1,385
Reaction score
940
actually every country lacked tests and the death rates from corona virus are much higher than they report. by comparing total deaths of same month in italy in 2019 and 2020, the numbers are about 5x higher than what they report on sites related to coronavirus

in other words they lacked tests or tests didnt work or they didnt have time under pressure to classify patient death correctly. also many of them died just to be discovered days/weeks later.
This is true, only people who were tested prior are being counted in the death toll even tho they know for instance many people in various nursing homes died from it. Some have suggested using historical death totals for each month to get a better estimate of deaths from this.
 

In2theGame

Master Don Juan
Joined
Oct 17, 2005
Messages
1,845
Reaction score
628
Age
37
Location
New York City
No.
 

BackInTheGame78

Master Don Juan
Joined
Sep 10, 2014
Messages
1,385
Reaction score
940
If they didn't have the means to test people that where dying, then they couldn't test people who where infected and weren't showing symptoms, and there is way more asymptomatic people than people that went to the hospital and weren't tested properly.

So your argument is valid but it also means that countless people have not been checked and weren't sick, and this reduces the death rate.
Yes this is true also...they are estimating 30-50x more people are actually infected than are actually confirmed as having it which is how its spread so rapidly, through people who are either asymptomatic or asymptomatic for several days prior to showing any symptoms although they have now identified loss of taste and/or smell as one of the major symptoms that has been there in those with no other symptoms
 

zinc4

Master Don Juan
Joined
May 17, 2007
Messages
2,082
Reaction score
428
id say YES
You are the definition of a beta. Risking your life and long term health over........random *****. Lmao.

No thanks. I don't even like banging a girl who has a cold much less this ****. No one knows how your body will react to it. I just megadose on vitamin c and d every day and pray for the best.
 

image

"If you love women, you must read the SoSuave Guide to Women. It's fantastic!"

zinc4

Master Don Juan
Joined
May 17, 2007
Messages
2,082
Reaction score
428
Sure I would, wearing a condom and banging doggy style...I even have the excuse of covid not to kiss her.

"lets keep foreplay away for our safety sweetheart, just get on your four".


Sex without foreplay is boring honestly. I'd rather watch porn and masterbate than just only stick my **** in a ***** and bang.
 

zekko

Master Don Juan
Joined
Aug 6, 2009
Messages
13,544
Reaction score
5,567
If you learn nothing else on SoSuave, it's that you shouldn't be desperate.
 

ImTheDoubleGreatest!

Master Don Juan
Joined
Jun 14, 2014
Messages
5,599
Reaction score
2,681
Age
21
Location
Right behind you
Yeah but not because I’m desperate lol, only because I just don’t care about the virus. I’ll use the excuse of “you might die, as you sure that you’d wanna go out without having some fun first?” Or smth like that. I wouldn’t say it exactly like that, but that’s what I’d plant in her mind lol.

I’m young and healthy, praise God, so that’s why I don’t care as much as most.

I’d avoid it tho if I’m gonna be near my parents anytime soon after that tho just bc I don’t want them to get sick. But that’s about it tho.
 

sosousage

Master Don Juan
Joined
Aug 22, 2017
Messages
3,604
Reaction score
1,221
Age
29
You are the definition of a beta. Risking your life and long term health over........random *****. Lmao.

No thanks. I don't even like banging a girl who has a cold much less this ****. No one knows how your body will react to it. I just megadose on vitamin c and d every day and pray for the best.
no you are beta male shy of my bold alphaness.

beta = think every move carefully and be scared to do it at the end (like u.. scared of girl with runny nose!!! LOL!!)
alpha = just do it
 

bcude

Master Don Juan
Joined
May 31, 2019
Messages
508
Reaction score
742
Age
38
no you are beta male shy of my bold alphaness.

beta = think every move carefully and be scared to do it at the end (like u.. scared of girl with runny nose!!! LOL!!)
alpha = just do it
Yeah and people with your mindset make sure our countries stay LOCKED DOWN longer than necessary which kills jobs and the economy and potentially kill our parents in the process. I hope you're trolling, but i'm not sure.
 

Focal core

Master Don Juan
Joined
Dec 21, 2017
Messages
889
Reaction score
597
Age
39
I would say yes if i want to join her dying alone in my bed, infect all my kids so they will suffer the wrath of nature and quit enjoying other pvssy for just one delicious infectious vachina. Thats not even Alphas, thats a chumps behavior.
 

JayAce

Don Juan
Joined
Jul 13, 2017
Messages
161
Reaction score
123
Age
32
I would say yes if i want to join her dying alone in my bed, infect all my kids so they will suffer the wrath of nature and quit enjoying other pvssy for just one delicious infectious vachina. Thats not even Alphas, thats a chumps behavior.
100%
 

Poonani Maker

Master Don Juan
Joined
Apr 29, 2007
Messages
4,134
Reaction score
701
Among closed cases, the death rate is 20%. If she was REALLY hot and no condom then yeah I'd hit it wearing a mask.
 

skinnyguy

Master Don Juan
Joined
Sep 2, 2013
Messages
3,463
Reaction score
1,228
Nope....but I am staying with my gf temporarily until this blows over. Nothing to do but s ex
Are you getting sick of her or are you glad she’s around because it’s something guaranteed
 

image

Put away your credit card.

You can now read our detailed guide to women and dating for free - Right Here!

dustmuffin

Master Don Juan
Joined
Jul 21, 2015
Messages
2,474
Reaction score
1,324
Age
57
Are you getting sick of her or are you glad she’s around because it’s something guaranteed
She works from home and I have an essential job. So I’m out of the house for 10 hours a day. So far so good.
 

zinc4

Master Don Juan
Joined
May 17, 2007
Messages
2,082
Reaction score
428
no you are beta male shy of my bold alphaness.

beta = think every move carefully and be scared to do it at the end (like u.. scared of girl with runny nose!!! LOL!!)
alpha = just do it
Lmfao...nah I just have standards you simp.
 

dustmuffin

Master Don Juan
Joined
Jul 21, 2015
Messages
2,474
Reaction score
1,324
Age
57
Came home to gf last night. She is on the rag. She offered up her other holes and I obliged. Did I mention she also cooks and cleans?
 
Top