Search results

  1. S

    i saw job offer that has payment of MINIMUM 2400 usd / month in IT sector

    I live in middle earning country and thats shocking the technologies listed as requirement arent that hard, i know few of them already. minimum wagehere is like 300 usd per month so thats very breathtaking noidea if this offer is real then if it is, maybe they just take experts lmao but this...
  2. S

    Monica Lewinsky is Sexy

    looks like a tranny to me
  3. S

    account deletion

    but did you take your lesson yet?
  4. S

    account deletion

    not allowed
  5. S

    this is the most sad thing ive ever read

    i had to stop in the half he new she cheats on him regularly and still was with her in marriage for few years more paying her hundreds of dollars for gifts and vacations OVER
  6. S

    I fatshamed my mom into oblivion

    I know this is bad but i dont care if she doesnt like me and its clearly cause i care about her whenever i see fat greasy person on the street i feel instant disgust and i believe most people feel the same at least on subconscious level so im kinda saving my mom ?? thoughts
  7. S

    How do I keep the spirit of no contact with a co-worker

    hahaha TIP: this happens for 90% of times
  8. S

    The Date Was A Disaster..But I Enjoyed It.

    haha yep from male perspective, fat women are joke, especially those spoiled by OLD and social media
  9. S

    Food dehydration (jerky/fruits/veggies)

    alpha males eat raw meat
  10. S

    The Date Was A Disaster..But I Enjoyed It.

    if op was same height like she or tallen than her there should be no problem
  11. S

    The Date Was A Disaster..But I Enjoyed It.

    i like the fact soulforge didnt buy her drinks
  12. S

    The Date Was A Disaster..But I Enjoyed It.

    he should first have sex with her then block her saying shes fat
  13. S

    Friend wants to hook me up with a girl that goes to our gym

    i wouldnt do it, but it would also depend how much comfy i feel about it i prefer training solo, if she started going gym with u, that would be ahuge nono for me and a huge time wastecause she would just speak to you every serie and cling to the exercises/machines u do at the moment also your...
  14. S

    My fwb want to become more serious but I can't because of the lack of sex

    LOL hard next cant create attraction by arguing
  15. S

    My fwb want to become more serious but I can't because of the lack of sex

    that sex will be 'forced' and will suck and they will break up anyway
  16. S

    Why is everyone rushing house car etc

    idc about this weird race do you?
  17. S

    My fwb want to become more serious but I can't because of the lack of sex

    was that after or before she stole and sold your stuff?
  18. S

    How Effectionate Are You In A LTR?

    hoes are best
  19. S

    A male rapper has broken a women's weight lifting record while identifying as a female

    haha he kept the facehair from before the sex change for this special occassion
Top